מסע עם ״מלתחה חכמה״

ליסבון, 2018

אריזת בגדים לנסיעה יכולה להיות ענין מאתגר. כדי לארוז היטב צריך דמיון. לבוש נכון, נוח ומדויק לאקלים ולאופי היעד אליו נוסעים הם חלק מאיכות הנסיעה.

כתבנו כאן בעבר איך אורזים למסעות, עם כניסת חברות לואו קוסט לישראל. מאז עברו שש שנים ואנו שבות לנושא האריזה שמעסיק אותנו כל חודש מחדש.

כדי להצליח להתלבש בקלות בלי להשקיע זמן מיותר לאריזה, ובלי לבזבז זמן במהלך הנסיעה במחשבה והתלבטות, אנו מציעות את המושג ״מלתחה חכמה״. כדי להצליח לבנות מלתחה כזו כדאי להתרכז בבגדים שמייצרים חיבורים קלים וזורמים ומשתלבים בקלות אחד עם השני.

״מלתחה חכמה״ הוא מושג שאנו מטפחות עבור הלקוחות שלנו, שמשמעותו להפוך את המלתחה לכלי עבודה לחיים נוחים, כי למי יש זמן וסבלנות לחשוב כל בוקר איך להתאים צבעים, הדפסים וגזרות? הקושי הזה הרי מוכר לרבים. אולי זו הסיבה שאנו רואים סביבנו כל כך הרבה אנשים לבושים בשחור אפור וג׳ינס….?!

מלתחה כזו לא נוצרת מן הסתם בעונה אחת. זו השקעה לטווח ארוך לכן רצוי להתייחס לרכישה כמו לאוסף: לקנות לאט רק בגדים מחומרים איכותיים שיראו טוב גם בעתיד, להשקיע בגזרות קלאסיות מחמיאות למבנה הגוף ולהמנע מהשקעה בבגדים טרנדיים קצרי מועד. מעט אביזרים כמו נעליים תיק צעיף וכו יכולים לייצר מגע אופנתי.

לקראת הנסיעה לליסבון החלטנו על מלתחה קטנה וקלה עשוייה מבדים דקים וקלים כמו משי, כותנה, פשתן, ומעיל עור דקיק שהתברר כהכרחי בהתחשב בטמפרטורות הנמוכות בערב ובבוקר. כל הפריטים כמובן בעיצוב אילנה אפרתי.

ארזנו תיק טרולי קטן עם בגדים בצבעים משתלבים, כאשר הכחולים נתנו את הטון במחשבה על הארכיטקטורה של העיר, צבעי הנהר, ואריחי קרמיקה המפורסמים עליהם כתבנו כבר כאן.

כל הבגדים בעיצוב אילנה אפרתי, אוסף פרטי, עונות שונות.

7 תגובות ל-“מסע עם ״מלתחה חכמה״

  1. נפלאה שאת אילנה. נקייה, נוחה, משובחת,הרפתקנית וחכמה.
    נהנית ממסעותיכן, אם ,בת, אחיות לדרך…
    נעמה לי פגישתנו האחת.
    המשך מעללים פורה.

    Liked by 1 person

  2. מלתחה משובבת נפש. ואי אפשר בלי הג’ינס הכחול. אני לא מבינה איך הכל נכנס לטרולי. יש בו תחתית כפולה של קסם?

    Liked by 1 person

  3. פינגבק: מסע חורפי עם ״מלתחה חכמה״ | מסעות בגארדרובה·

  4. פינגבק: עשור של מסעות | מסעות בגארדרובה·

כתיבת תגובה